| 
 Assistance 24h
 Pomoc drogowa Assistance 24h przysługuje wszystkim użytkownikom samochodów w czasie trwania 24-miesięcznej gwarancji. W ramach pomocy drogowej świadczone są następujące usługi:
 
 Naprawa na drodze
 Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia Centrala przysyła na miejsce zdarzenia Pilota w celu podjęcia próby usprawnienia pojazdu.
 
 
 
 Holowanie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi
 Jeżeli pilot Centrali nie jest w stanie usprawnić pojazdu w miejscu zdarzenia, odholowuje pojazd do najbliższego punktu Sieci Obsługi Fiat lub warsztatu wskazanego przez Centralę. Jeżeli samochód nie może być naprawiony tego samego dnia, Użytkownikowi przysługuje alternatywnie jedno z następujących świadczeń:
 
 
 
    Samochód zastępczyCentrala zapewnia go bez ograniczenia przebiegu kilometrów na czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu, nie dłużej jednak niż na 3 dni.
 
 
Kontynuacja podróży pociągiem lub samolotemJeśli unieruchomienie pojazdu nastąpiło powyżej 50 km od miejsca zamieszkania lub siedziby Użytkownika, Centrala zapewnia transport kierowcy i pasażerów do miejsca zamieszkania lub do miejsca docelowego podróży pociągiem I klasy lub - gdy podróż przekracza odległość 1000 km - samolotem w klasie ekonomicznej.
 
 
Zakwaterowanie w hoteluJeśli unieruchomienie pojazdu nastąpiło powyżej 50 km od miejsca zamieszkania lub siedziby Użytkownika, Centrala zapewni nocleg ze śniadaniem w hotelu kategorii max. trzygwiazdkowej na okres nie przekraczający czasu naprawy pojazdu, nie dłużej jednak niż 3 noce, wraz z transportem do hotelu.
 
 
Odbiór naprawionego pojazduCentrala zapewni Użytkownikowi lub osobie przez niego wskazanej transport z miejsca pobytu (miejsca zamieszkania/ siedziby lub miejsca docelowego podróży) w jedną stronę pociągiem I klasy lub - gdy podróż przekracza odległość 1000 km - samolotem w klasie ekonomicznej do miejsca, gdzie samochód został naprawiony w celu jego odebrania.
 
 
Zaliczka gotówkowaŚwiadczenie jest realizowane jeśli unieruchomienie pojazdu nastąpiło powyżej 50 km od miejsca zamieszkania lub siedziby Użytkownika w sytuacji gdy zobowiązany jest on pokryć koszty naprawy niezbędnej do kontynuacji podróży, a nie dysponuje odpowiednią ilością środków finansowych. Centrala zapłaci za wykonana naprawę maksymalnie do 500 EUR, traktując to jako nie oprocentowaną pożyczkę do zwrotu w terminie 60 dni od daty jej otrzymania.
 
 
Dostawa części zamiennychŚwiadczenie realizowane jest wyłącznie poza granicami Polski w sytuacji, gdy części zamienne niezbędne do funkcjonowania pojazdu oraz konieczne do jego naprawy w następstwie zdarzenia uprawniającego do korzystania z pomocy nie są dostępne w miejscu dokonywania naprawy. Na życzenie Użytkownika Centrala składa zamówienie i dostarcza części pod wskazany adres.
 Pomoc drogowa świadczona jest 24h na dobę przez 365/6 dni w roku na terenie Polski i Europy.
 Korzyści dla Klienta:
 
    Możliwość skorzystania z pomocy drogowej w przypadku unieruchomienia pojazdu. Naprawa usterki na miejscu. Łatwy kontakt z centralą zgłoszeniową, w Polsce bezpłatny nr 0 800 222 111, z zagranicy i z telefonów komórkowych (0048 61) 832 53 26. Pomoc świadczona zarówno w czasie podróży, jak i w pobliżu miejsca zamieszkania. 
 
 
 |